شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-11
تبلیغات
تبلیغات
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۹ |
266 بازدید
۰
10
ارسال به دوستان
پ

یکی از اولین تصمیمات انجمن دریافت مجوز برای انتشار ماهنامه بود که در اولین جلسه های هیات مدیره مطرح و مقرر گردید دکتر پرداختچی طرح اولیه آن را تهیه کنند که امکان پذیر نشد. سپس آقای محمدرضا تحریری بازرس انجمن آن را تقبل کرد. آقای تحریری بلافاصله به نمایندگی از طرف انجمن به وزارت فرهنگ […]

یکی از اولین تصمیمات انجمن دریافت مجوز برای انتشار ماهنامه بود که در اولین جلسه های هیات مدیره مطرح و مقرر گردید دکتر پرداختچی طرح اولیه آن را تهیه کنند که امکان پذیر نشد. سپس آقای محمدرضا تحریری بازرس انجمن آن را تقبل کرد.

آقای تحریری بلافاصله به نمایندگی از طرف انجمن به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه و فرم های مربوط به اخذ مجوز را دریافت و در جلسه هیات مدیره ارائه کردند.چگونگی انتشار ماهنامه انجمن از دغدغه های همیشگی بود که در جلسات متوالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مطالبی که باید در آن درج شود بررسی گردید .در تاریخ ۱۴/۴/۷۱ در جلسه هیات مدیره مقررگردید یک فصلنامه داشته و در کنار آن خبرنامه انجمن نیز منتشر شود در این تاریخ مقرر شد رئیس انجمن به عنوان مدیر مسئول معرفی شود.

در تاریخ ۳/۱۲/۷۱ جلسه هیات مدیره تشکیل و مقرر گردید آقای رفیعی نیز در کنار آقای تحریری موضوع انتشار مجله انجمن را پیگیری کنند و آقای صدیق پور نیز در ارتباط با چگونگی مطالب نشریه کمک کنند جدول زمان بندی انتشار نشریه نیز توسط آقایان تحریری و رستمیان تهیه و ارائه شود.

در تاریخ ۱۵/۶/۷۲ چگونگی انتشار اولین شماره نشریه توسط آقایان رفیعی و تحریری برای اعضای هیات مدیره تشریح شد. در این جلسه آقای رفیعی اظهار داشت آقایان اسکویی و پاک دین ، خواهران صابری ، جلالی و طاهری برای همکاری با مجله اعلام آمادگی کرده اند. در همین جلسه مقرر شد برای آشنایی خوانندگان اولین مصاحبه را نیز با رئیس انجمن که در آن زمان آقای قاسمی بود انجام دهیم. نگارنده چگونگی حروفچینی،صفحه بندی،طراحی و چاپ را به عهده گرفت و مقرر شد طراحی و صفحه بندی نشریه با هماهنگی اقای صحفی توسط یکی از طراحان و گرافیست ها انجام شود و خبرنامه ها آغاز شد ولی نتوانستیم یک ماهنامه اساسی تا سال ۱۳۷۵ منتشر کنیم .

چند شماره خبرنامه حداکثر در ۸ صفحه با پیگیری نگارنده، آقای تحریری و آقای اسکویی از سال ۱۳۷۲ تا سال ۱۳۷۵ منتشر شد و سرانجام در پیش شماره آقای مطهری نژاد به عنوان مدیر مسئول، خانم محبوبه ملک لو به عنوان سردبیر، گرافیست آقای بهنام زنگی، صفحه آرا خانم لیلا صمدی ، حروفچین خانم سیمین شاهمرادی ، لیتو گرافی تندیس و چاپ شرکت صنوبر و نادر برای چاپ ماهنامه انتخاب شدند. در این شماره مطالبی پیرامون گفتگو با آقای نعمت الهی مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو ، مقاله نقش روابط عمومی در ایجاد بهره وری، روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی ، گزارشی از پدر و معلم اول روابط عمومی دکتر نطقی درج شد .این ماهنامه با دغدغه های فراوان منتشر شد که در ادامه به مشکلات انتشار آن بیشتر می پردازیم. هیات تحریریه شماره های اول در محل روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بودو نگارنده همواره به عنوان عکاس و خبرنگار آن را همراهی کردم .

شماره ۱ ماهنامه در فروردین ماه سال ۷۶ منتشر شد که در آینده به آن خواهم پرداخت.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط انجمن روابط عمومی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید